tisdag 4 juni 2013

Häst häst häst

Var hos Helena idag och hälsade på. Eftersom hon har hästar så blev det en ridtur i det vackra vädret. Min erfarenhet när det gäller hästar är tämligen begränsad, och dessutom så är jag aningen rädd för dom med om jag ska vara ärlig. Blev först skritt men sen även lite trav. Dock så har jag lite svårt att kontrollera skumpandet vid trav, ser nog typ ut som ett epilepsidrabbet kylskåp när jag stuttsa runt där på hästryggen. (Jag vet med att kylskåp inte brukar stuttsa, men använde det mest som en metafor för min osmidighet). Dessutom iklädd ridhjälm som inte direkt framhäver min bästa sida.
Blev även lite käk, tjöt och mysande med hundarna. 

Förresten min rumpa gör redan nu ont, tveksamt om jag kommer kunna gå imon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar